I dag lancerer vi i samarbejde med Coop en crowdfunding-kampagne for Den Grimme Ølling.
LÆS MERE OG STØT HER: https://crowdfunding.coop.dk/project/896/description
Historien om Den Grimme Ølling er ikke bare historien om økologisk mad og landbrug. Efter 30 år med det røde Ø-mærke og en position som verdens mest økospisende nation, er Den Grimme Ølling også din historie som dansker. Vi vil derfor gerne give dig muligheden for at støtte projektets tilblivelse, og derfor lancerer vi nu en 90 dages crowdfunding-kampagne, hvor du kan være med til at hjælpe Øllingen i mål. Som ”backer” af projektet modtager du som minimum en version af den endelige film til download, og alt efter temperament, smag og pengepung er der også Vesterhavsost fra Thise Mejeri, økologisk øl fra Thisted Bryghus og t-shirts med Øllingelogo i økologisk bomuld blandt de mange forskellige rewards. Man kan være med fra 250 kroner og opefter. Vi håber, du har lyst til at være med.
Håber på 100.000 kr i støtte via Coop Crowdfunding
Produktionen af Den Grimme Ølling løber i 2020 med forventet premiere ultimo året. Filmens samlede budget er kr. 650.000,-, og en væsentlig del af finansieringen kommer fra private virksomheder, personer og fonde. Via Coop Crowdfunding håber vi på at opnå støtte på kr. 100.000,- for at bringe projektet helt i mål. Pengene går primært til arbejdstimer til optagelser, klipning, research og tilrettelæggelse for fotograf, instruktør og tilrettelægger.